2 września 2010

Juliana, Oliwera

alimenty
 00:36 09-02-2010 

po 6 latach związku moj partner mnie zostawil,gdy dowiedzial sie ze jestem w ciąży.mam 25 lat,studiuję zaocznie,nie mam pracy,jestem w 12 tygodniu ciąży.partner obecnie jest za granicą,zarabia przynajmniej 5000zł miesięcznie.ja od roku jestem w polsce i niepracowałam przez ten czas.utrzymuje mnie ojciec,mieszkam z nim.aby sie uspokoić,bo martwię sie o przyszłość,chciałabym dowedzieć się kilku rzeczy:
1.kiedy najwcześniej moge złożyć pozew o alimenty
2.czy sąd będzie brał pod uwagę że jestem na utrzymaniu swojego ojca i czy będzie miało to wpływ na wysokośc alimentów?
3.czy rozsądnie jest ubiegać się o 1500 zł alimentów,skoro ma tak wysokie zarobki,a ja nie mam pracy?
4.czy będzie dla mnie lepiej,jeśli podejme teraz jakąs pracę i udokumentuje w przyszłości że muszę płacić ojcu na swoje utrzymanie,aby mieszkać u niego w domu.czy pozowli mi to osiągnąc większe alimenty?(udowkumentowane moje wydatki na moje utrzymanie) czy tez nie ma to wpływu?
5.słyszałam o alimentach podwójnych,tzn na mnie i na dziecko,na czym to polega
6.skoro stydiuję,a niebędę mogła podjąc pracy w momnecie gdy urodzę dziecko,kto będzie ponocił opłaty za studia?
dziękuję

10:06 09-02-2010 

CYTAT
1.kiedy najwcześniej moge złożyć pozew o alimenty
2.czy sąd będzie brał pod uwagę że jestem na utrzymaniu swojego ojca i czy będzie miało to wpływ na wysokośc alimentów?
3.czy rozsądnie jest ubiegać się o 1500 zł alimentów,skoro ma tak wysokie zarobki,a ja nie mam pracy?
4.czy będzie dla mnie lepiej,jeśli podejme teraz jakąs pracę i udokumentuje w przyszłości że muszę płacić ojcu na swoje utrzymanie,aby mieszkać u niego w domu.czy pozowli mi to osiągnąc większe alimenty?(udowkumentowane moje wydatki na moje utrzymanie) czy tez nie ma to wpływu?
5.słyszałam o alimentach podwójnych,tzn na mnie i na dziecko,na czym to polega
6.skoro stydiuję,a niebędę mogła podjąc pracy w momnecie gdy urodzę dziecko,kto będzie ponocił opłaty za studia?